اتکا به آرای مردمی مهم‌ترین مؤلفه قدرت

استاد دانشگاه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مردمی و مردم‌محور بود و اساس قدرتش مردم هستند، گفت: اتکا به آرای مردمی مهم‌ترین مؤلفه قدرت ملی ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «فراهان خبر»؛ همزمان با سالروز شهادت شهید صفرعلی دستجانی اولین شهید انقلاب اسلامی در فراهان، اولین یادواره شهدای انقلاب اسلامی امروز در فراهان بر گزار شد.

ابوذر یاسری در این مراسم با اشاره به مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: رضاخان هیچ اعتقادی به رأی مردم نداشت و نماینده مجلس و نخست وزیر را آمریکایی‌ها تعیین می‌کردند.

وی افزود: در سه دوره انتخابات دوران پهلوی با مهندسی انتخابات توسط شاه پهلوی، افرادی انتخاب می‌شدند که سیاست‌های دیکته‌شده رضاخان را انجام دهند.

یاسری اظهارکرد: مجلس آمریکایی در ایران هر فسق و فجوری را می‌کرد و هیچ کسی در ایران نمی‌تواند به او حرفی بزند.

این استاد دانشگاه گفت: نماینده مجلس و نخست وزیر را آمریکایی‌ها تعیین می‌کردند، افرادی که توانمندی ایران را تضعیف می‌کنند و مطرح می‌کنند؛ «ملت ایران فقط می‌تواند آبگوشت بزباش درست کند»! این بیان حاصل تفکر طاغوتی است.

وی افزود: در انتخاب فرد اصلح برای انتخابات ملاک ظاهر افراد نیست بلکه تفکر فرد است در انتخابات آینده باید ضمن مشارکت دقت کنیم تفکر طاغوتی و آمریکایی رأی ندهیم.

یاسری اظهارکرد: استعمارگران می‌خواهند بر کل جهان سلطه پیدا کنند و به دنبال اجرای طرح «خاورمیانه بزرگ» برنارد لوئیس در ایران هستند.

مدیر مرکز علم و فناوری جنگ روایت‌ها دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: ایجاد داعش و اغتشاشات برای تجزیه ایران بود و با شعار‌های به ظاهر زیبا به دنبال اجرای طرح خاورمیانه ‌آمریکایی بودند.

وی افزود: بخش‌هایی از قلمروی این دیار در دوران پهلوی متأسفانه بدون هیچ‌گونه درگیری تجزیه شده اما پس از انقلاب ذره‌ای از خاک کشور را به دشمن نداده‌ایم.

یاسری اظهار کرد: اگر ما برای سرنوشت کشور مشارکت نکنیم، حاکم از سوی بدخواهان نظام تعیین می‌شود و امنیت ما از بین می‌رود.

استاد دانشگاه گفت: به قدرت مقاومت نیروهای مسلح امنیت داریم و در واقع این امنیت به پشتوانه قدرت مردم هستند و این نظام به پشتیبانی مردم به اقتدار رسیده است.

وی افزود: در دوره پهلوی دوم روزانه سه برابر امروز نفت به فروش می‌رسید و جمعیت ایران هم در آن روز یک سوم بود، سهم هر ایرانی از فروش نفت ۲۷ برابر امروز بود، بنابراین باید دارایی‌های مردم در زمان پهلوی ۲۷ برابر امروز بود در حالی‌که وضعیت دارایی مردم الان قابل قیاس با دوران پهلوی نیست و مردم نسبت به آن دوران وضعیت بسیار بهتری دارند.

یاسری خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی مردمی و مردم‌محور بود و اساس قدرتش مردم هستند، اتکا به آرای مردمی مهم‌ترین مؤلفه قدرت ملی ایران اسلامی است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + پنج =