اجازه دخالت در تعیین سرنوشت خود را نمی‌دهیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای و تصمیم‌گیری در مورد سرنوشت خود، نشان دهنده این است که مردم ایران به بیگانگان اجازه نخواهند داد که در سرنوشت خود تعیین‌کننده باشند.

به گزارش پابگاه تحلیلی خبری «فراهان خبر»؛ نشست جهاد تبیین برای دانش‌آموزان رای اولی در آموزشگاه پسرانه شهر خنجین با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار نعمت الله نجفی فرمانده سپاه فراهان در این مراسم با اشاره به رهنمود‌های امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) در جلد ۲۳ صحیفه نور بیان می‌کند؛ «مجلس عصاره فضائل ملت است و مجلس در رأس امور است» و در ادامه تأکید کردند در هر شرایطی در انتخابات شرکت می‌کنم.

وی افزود: رهبر انقلاب هم راه حل مشکلات کشور را حضور در انتخابات بیان کردند و کسانی که به دنبال دلسرد کردن مردم از انتخابات هستند، مرتکب فعل حرام شدند.

نجفی یکی از دلایل حضور در انتخابات را حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایران با چالش‌های بزرگی در زمینه‌های فرهنگی اقتصادی و سیاسی روبرو است. حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی یکی از ماموریت‌های بزرگ پیش روی ما است که حاصل هزار سال زحمات علما است.

نجفی اظهار کرد: اگر تاریخ را مطالعه کنیم عواملی که باعث شهادت حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) در کربلا شدند؛ خلوت بودن اطراف امام علی (ع) و امام حسین (ع)بود و دشمن از این فضا استفاده کرد.

وی گفت: در شرایط امروز اگر ما حضور کمرنگ داشته باشیم دشمن حریص‌تر شده و طمع می‌کند به کشور ما ضربه بزند.

نجفی افزود: یکی از عوامل قوام و دوام کشور حتی در شرایط سخت معیشتی و اقتصادی که مردم قرار دارند، به انتخاب ما بستگی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان با اشاره به ویژگی نمایندگان و انتخاب اصلح گفت: همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است. باید افرادی انتخاب کنیم که از طبقات متوسط جامعه باشد و متعهد به قرآن و اسلام ناب محمدی باشد.

وی ادامه داد: نباید افرادی که وابسته به کانون ثروت و قدرت هستند را انتخاب کنیم و آن‌ها را از صحنه انتخابات دور کنیم.

فرمانده سپاه فراهان گفت: در این شرایط حساس یکی از مهم‌ترین تاکتیک‌های دشمن در جنگ نرم دور کردن مردم از صندوق‌های رای است، دشمنان با بزرگنمایی مشکلات، دروغ و شایعه پراکنی، و القای حس حقارت، برچسب زدن و دامن زدن به مشکلات کشور سعی در ایجاد ناامیدی دارد.

نجفی با اشاره به تلاش مستمر و بی‌ثمر دشمن برای براندازی نظام گفت: مشارکت مردم در طی ۴۵ سال و استقلال سیاسی و عدم وابستگی به ابرقدرت‌ها، دشمن را ناامید کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: وحدت و هوشیاری مردم ایران با اطاعت از رهبری یک تجربه ۴۵ ساله را از انتخابات پشت سر گذاشته است و مقاومت و‌ایستادگی در برابر تفرقه افکنی دشمنان، نمونه‌ای از قدرت مردم ایران است.

وی افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رای و تصمیم‌گیری در مورد سرنوشت خود، نشان دهنده این است که مردم ایران به بیگانگان اجازه نخواهند داد که در سرنوشت خود تعیین‌کننده باشند.

نجفی گفت: همان طور که بعضی از کشور‌های مسلمان از ترس و غفلت در برابر امریکا زانو زدند و سبب وابستگی سیاسی به بیگانگان شده است. ابرقدرت‌ها با حکومت‌های دست نشانده به مردمان آن کشور‌ها اجازه نمی‌دهند در سرنوشت خود نقشی داشته باشند در نتیجه بیگانگان تعیین‌کننده آرای آن‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً مجلس آینده در بحث ریل‌گذاری در برنامه‌های توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، بین‌المللی‌، اجتماعی و نظامی آینده کشور می‌تواند نقش مهم داشته باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + چهار =