استقلال سیاسی از مؤلفه‌های اساسی قدرت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: یکی از مؤلفه‌ها اساسی قدرت، مسئله استقلال سیاسی است، استقلال سیاسی با مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی خودشان به دست‌ می‌آید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری«دیارآفتاب»؛ نعمت‌اله نجفی در گفتگو با فراهان خبر گفت: یکی از عوامل اصلی که کشورهای مسلمان در برابر قدرت‌ها زانو زده‌اند، مسئله اصلی عدم مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی خودشان و در واقع وابستگی سیاسی است.

وی افزود: حکومت‌دست‌نشانده و دولت‌های وابسته باعث تحقیر بسیاری از کشورها شده‌اند.

نجفی اظهارکرد: یکی از مؤلفه‌ها اساسی قدرت، مسئله استقلال سیاسی است، استقلال سیاسی با مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی خودشان به دست‌می‌آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: تجربه تاریخی ۴۵ ساله انقلاب اسلامی ایران نشان داده حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب سبب شده تا مقاومت و اقتدار خود را در برابر ابر‌قدرت‌ها به مرحله ظهور رساند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ابرقدرت‌های شرق و غرب فهمیدند که با سکان‌داری ولی فقیه و بصیرت مردم نمی‌تواند در عرصه سیاست ایران دخالت کنند.

نجفی اظهارکرد: مشارکت آگاهانه و مسئولانه عموم مردم در انتخابات، نقشی تعیین کننده در امنیت و پیشرفت کشور دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: در شرایط فعلی که در منطقه نظمی جدید در حال شکل گیری است و نظام جمهوری اسلامی ایران، به عنوان قدرت سرنوشت‌ساز منطقه تعیین کننده این نظم است، یقینا اهمیت انتخابات دوچندان است.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری افزود: یکدیگر را به مشارکت در ساختن آینده کشور ترغیب و تشویق کنند و از تبعات عدم مشارکت انتخابات مطلع کنید.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =