اعزام ۳۵ مبلغ به روستاهای فراهان

رئیس تبلیغات اسلامی فراهان گفت: 35 مبلغ جهادی برای تبلیغ در ماه رمضان به مناطق مختلف شهرستان فراهان اعزام شدند، این روحانیون در موضوعات مذهبی، فرهنگی، معرفتی و بصیرتی مشاوره و پاسخ به سولات مردم و جوانان فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام جواد کارجو در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به اینکه تبلیغ دین در ماه رمضان وظیفه اصلی روحانیت است، گفت: مساجد محور فعالیت‌های تبلیغی رمضان باشند و روحانیون باید مساجد را محور فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی خود قرار دهند. در ماه مبارک که قلوب مردم آماده است بهترین فرصت برای انجام رسالت تبلیغی است.

 وی افزود: ۳۵ مبلغ جهادی برای تبلیغ در ماه رمضان به مناطق مختلف شهرستان فراهان اعزام شدند، این روحانیون به خصوص در روستاها در موضوعات مذهبی، فرهنگی، معرفتی و بصیرتی از جمله بیان احکام، اقامه نماز جماعت، مشاوره و پاسخ به سولات مردم و جوانان فعالیت می‌کنند.

 کارجو اظهارکرد: در ماه مبارک رمضان در کنار برنامه‌های مختلف معرفتی و بصیرتی، کرسی‌های تلاوت نور و محفل انس با قرآن در مساجد شهرستان برگزار می‌شود.

 رئیس تبلیغات اسلامی فراهان گفت: ماره رمضان، ماه عید و سرور برای مومنان است که امسال به بهار طبیعت همراه شده است، این ماه  نوید بخش عنایات خاص الهی به همه بندگان و مومنین است، این ماه فرصت را غنیمت شماریم تا رستگار شویم.

 انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + شش =