هتک‌حرمت به زنان توهین به همه مسلمانان است

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: با این سیاستی که رژیم صهیونیستی در غزه پیش گرفته و جنایات و هتک‌حرمت به زنان در غزه در واقع توهین به همه مسلمانان جهان و نسل‌کشی فلسطینی‌ها است.

ولی‌الله بیاتی در گفتگو با فراهان خبر ضمن محکومیت جنایت و هتک‌حرمت به زنان در بیمارستان غزه گفت: این جنایات در غزه دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده است، رژیم صهیونیستی از ابتدا یک رژیم نژاد‌پرست، غاصب و اشغال‌گر بوده است و امروز این مسئله برای همه جهانیان در حال اثبات است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی برای مسلمانان ارزشی قائل نیستند، سرزمین فلسطین را غصب کردند و هر روز هم در حال گسترش ظلم، جنایت و تجاوز در این سرزمین هستند.

 بیاتی اظهار کرد: این رژیم نسبت به ناموس حد و مرزی نمی‌شناسد و این جنایت در طول تاریخ از بمباران و تصرف بیمارستان و تجاوز به نوامیس مسلمانان لکه ننگ دیگری برای این رژیم خواهد بود.

 نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای مسلمان باید به خودآمده و به راحتی از کنار این جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی نگذرند.

وی افزود: کشورهای مسلمانان حداقل کاری که در مقابل این جنایت می توانند انجام دهند، کالاهای اسرائیلی را تحریم کنند و رابطه سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.

 بیاتی اظهار کرد: با این سیاستی که رژیم صهیونیستی در غزه پیش گرفته و جنایات و هتک‌حرمت به زنان در غزه در واقع توهین به همه مسلمانان جهان و نسل‌کشی فلسطینی‌ها است.

 انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 14 =