روز قدس ابزار انزجار از رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نفرت از رژیم صهیونیستی و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی این رژیم پیام راهپیمایی روز قدس خواهد بود.

ولی‌الله بیاتی در گفتگو با فراهان خبر گفت: امسال روز قدس از سال‌های دیگر متفاوت و اهمیت دوچندان دارد و حضور در راهپیمایی روز قدس ابزار انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه افزود: حمله به کنسولگری ایران در سوریه در واقع بمباران خاک کشور ایران است. این رفتارهای جنون‌آمیز نشان از زوال و ضعف خانه‌ی عنکبوتی این رژیم دارد و می‌خواهد تا افکار عمومی داخلی خود را مدیریت کند.

بیاتی، با اشاره به اینکه روز قدس یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در حمایت از مظلومین است، اظهار کرد: فلسطین خط مقدم ما و همه جهان اسلام است و پرچم‌دار روز قدس حضرت امام خمینی(ره) بود. 

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی جنایت‌های بی‌شماری را در غزه رقم زده است، گفت: تاریخ بشر این جنایت‌ها را فراموش نخواهد کرد.

بیاتی با تاکید بر اینکه همه آزادخواهان جهان امسال مراسم روز قدس را تماشایی برگزار خواهند کرد افزود: با توجه به این جنایات‌های رژیم صهیونیستی حضور مردم ایران و سایر کشورها در راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر خواهد بود.

وی گفت: وحدت با مردم غزه و تشدید نفرت از رژیم صهیونیستی و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی این رژیم پیام راهپیمایی روز قدس خواهد بود و مردم دنیا نفرت و انزجار خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام می کنند.

بیاتی خاطر نشان کرد: امسال حضور یکپارچه و گسترده‌تر و پرشورتر در راهپیمایی روز قدس به ویژه خیل عظیم مردم ایران اسلامی سبب پاک کردن صفحه جهان از رذالت و پستی رژیم غاصب صهیونیستی و زمینه‌سازی تحقق وعده الهی در حاکمیت مستضعفین و با ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 8 =