غزه میدان حق و باطل است

فرماندار فراهان گفت: امروز غزه و فلسطین میدان حق و باطل است و لشکر حق و باطل خیلی عیان و آشکار صف‌آرایی کرده‌‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «فراهان خبر»؛ ابوالقاسم آقازیارتی در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: اهمیت روز قدس بر اساس آیات قرآن در آیه ۱۲۰ سوره توبه بیان شده است، حضور در راهپیمایی روز قدس ثوابش کمتر از لیالی قدر نیست و این اقدام به‌عنوان یک عمل صالح در پرونده تک تک شما زن و مرد ثبت می‌شود.

وی افزود: این اقدام شما موجب خشم دشمنان و ضربه سخت بر پیکر آنان است لذا از جمله کارهای نیکوست که در نزد خداوند پاداش دارد. شما مردم ثابت کردید که دشمن ظالم و پشتیبان مظلوم هستید.

آقازیارتی اظهارکرد: بر اساس آیات قرآن، امت اسلام یک امت واحده هستند لذا فلسطین پاره تن ماست، فلسطین و غزه جزیی از این امت واحد هستند و بیش از ۷۵ سال است که گروهی از مسلمانان تحت ظلم و ستم اسرائیل قرار گرفته‌اند.

 فرماندار فراهان گفت: مردم فراهان در این راهپیمایی ثابت کردید که نمی‌گذارند که فلسطین تنها بماند و مسئله فلسطین اولویت اول و اصلی جهان اسلام است.

وی گفت: ما حاکمیت طاغوت را قبول نداریم و بر اساس بیانات رهبری طاغوت اعظم آمریکاست و اسرائیل فرزند نامشروع این دولت ستمگر است.

آقازیارتی افزود: شما مردم دشمن‌شناس با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این موضوع را ثابت و تائید کردید.

فرماندار فراهان گفت: امروز غزه و فلسطین میدان حق و باطل است و لشکر حق و باطل خیلی عیان و آشکار صف‌آرایی کرده‌‌اند. امروز غزه نماد مقاومت، ایستادگی و مبارزه حق علیه باطل است.

وی گفت: مسئله فلسطین یکی از پیچیده‌ترین موضوعات تاریخ معاصر پس از جنگ جهانی و همواره یکی از کانون‌های مهم تحولات غرب آسیا است. دستگاه‌های سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی همیشه تلاش کرده‌اند قدس را از مرکز تحولات و توجهات دور کنند.

آقازیارتی افزود: آنها تقابل اسلام _صهیونیسم را به جنگ عرب_یهود و نهایتا به فلسطینی_صهیونیستی تبدیل می‌کنند.

فرماندار فراهان اظهارکرد: اسلام با قائل شدن رسالت جهانی برای بشریت جهان را به دو اردوگاه دارالاسلام و دارالکفر تقسیم می‌کند و به این ترتیب تابعیت در اسلام بر اساس سرزمین نیست بلکه بر اساس ایمان و عقیده است. 

وی گفت: در دنیای امروز مرزهای جغرافیایی باعث پیدایش دولت‌ها شده است که این موضوع مانع از تشکیل دولت واحد اسلامی می‌شود. جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام‌القرّای جهان اسلام نقش محوری در توانمندسازی و وحدت دنیای اسلام را بر عهده دارد.

آقازیارتی اظهار کرد: سکوت در برابر جنایت رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین، عرصه رسوایی غرب است. غرب با ادعای حقوق بشر متاسفانه بزرگترین و فجیع‌ترین نقض حقوق بشر در غزه را نادیده گرفته است، آمریکا رسوا بود و رسواتر هم شد.

 فرماندار فراهان اظهارکرد: اسرائیل در این مدت دو شکست را متحمل شد. اولین شکست ۱۵ مهر یعنی عملیات طوفان الاقصی شکست اطلاعاتی به‌تمام معنا که قابل جبران و ترمیم نیست این عملیات پروژه خاورمیانه جدید را دفن کرد و این عملیات پروژه اسرائیل بزرگ را نابود کرد.

وی گفت: دومین شکست این بود که اسرائیل به هیچ کدام از اهداف خود نرسید، این جنایت‌ها نیز دقیقاً عجز و ناتوانی این رژیم کودک‌کش است آن‌ها دنبال نابودی گروه کوچکی به نام حماس بودند اما علی رغم حمایت‌های همه جانبه و مالی و تسلیحاتی آمریکا گروه حماس و جهاد همچنان با اقتدار ایستاده است.

 آقازیارتی با اشاره به اقدام اخیر رژیم اسرائیل در کشور سوریه و حمله تروریستی به کنسولگری ایران گفت: این حمله که منجر به شهادت تعدادی از سرداران افسران و مستشاران نظامی سپاه شد. از نظر حقوقی کنسولگری جزو خاک و تمامیت ارضی ایران هست لذا ناظران سازمان‌های جهانی و بین‌المللی بایستی پاسخ پاسخگو باشند.

فرماندار فراهان اظهارکرد: این اقدام حتماً بدون پاسخ نخواهد ماند و اسرائیل در زمان و مکان مشخص و مناسب توسط مسئولان امر مجارات خواهند شد.

  وی افزود: دشمن باید بداند رهبر ما چند سال قبل فرمودند؛ «دوران بزن در رو تمام شده است یکی بزنن ده تا می‌خورند» و قطعاً اینگونه خواهد بود.

 آقازیارتی اظهارکرد: امام راحل که فرمودند؛ «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو بشود»، حتماً ماجرای یک سطل آب پاشیدن را شنیده‌ایم، در دعاها خیلی می‌گوییم ای کاش ما زمان امام حسین(ع) بودیم کمک می‌کردیم، الان همان ماجرا و همان زمان است.

فرماندار فراهان خاطر نشان کرد: درود خدا بر شما زنان و مردان مومن درود خدا بر همه ملت‌های آزاده، درود خدا بر یمن قهرمان که دست از یاری فلسطین برنداشته است.

غزه میدان حق و باطل است

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =