دشمن شکست راهبردی خورده است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امروزه چهره رژیم صهیونیستی به دنیا نشان داده شد، دشمن شکست راهبردی با همه داشته‌های خورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «فراهان خبر»؛ سرار محسن کریمی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان فراهان گفت: آفرینش ما رسیدن به حیات ابدی است و ما باید به کمال بی‌نهایت که قرب الهی است، برسیم.

وی افزود: در این مسیر سیره شهدا بهترین الگو است، معرفت، همت، هجرت، استقامت از شاخص‌های شهدا است و سبقت و سرعت چاشنی کار می‌شود. مهم‌ترین عامل مانع رسیدن به هدف غفلت است.

کریمی اظهار کرد: علی‌رغم تصور برخی که فکر می‌کردند استکبار با اقتدار دنیا را در سلطه خود دارد و کسی جرات چپ نگاه کردن به این رژیم را ندارد، نظام جمهوری اسلامی توازن قدرت را برهم زد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه ما منکر مشکلات نیستیم، گفت: بارها رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که به قله نزدیک هستیم اما برخی دچار ساده انگاری بودند و با مشکلات جامعه مسائل را تحلیل و تفسیر می‌کردند، مسائل اقتصادی را مطرح و ناامیدی را پمپاژ می‌کردند.

وی گفت: امروزه در غزه اتفاقاتی رخ می‌دهد که دل‌ها را به درد آورده و در نهایت پستی در حال کشتار مردم مظلوم هستند، این ظاهر قصه است اما در پس قصه همچون کربلا پیروزی درخشانی است.

وی گفت: نبرد بین جبهه حق و باطل تا پایان دنیا ادامه دارد، یزیدیان خوبان را از دم تیغ گذارند اما آنچه ماندگار شد، پیروزی خون بر شمشیر بود و دین خدا و ارزش‌های الهی در تاریخ جلوه‌گر شد.

کریمی افزود: بیش از ۱۰۰ سال حزبی به نام صهیونیست تلاش خود را انجام داد تا به کدخدای دنیا برسد.

وی افزود: دوام و بقا به اسرائیل به واسطه حمایت‌های ۵۰ درصدی ارتش تا دندان مسلح دنیا، تجهیزات، اقتصادی و … بوده است، سیستم اطلاعاتی بی‌نظیر که هر اقدامی در گوشه دنیا انجام می‌دهد و در کنار این رژیم بوده است.

کریمی اظهار کرد: چهار مولفه رژیم صهیونیستی؛ عملیات پیش‌دستانه، درگیری در آن‌سوی مرزها، بازدارندگی، ثبات سیاسی و امنیت داخلی این رژیم با عملیات طوفان الاقصی شکست خورد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امروزه چهره رژیم صهیونیستی به دنیا نشان داده شد، دشمن شکست راهبردی با همه داشته‌های خورده است.

وی افزود: در وعده صادق ۲۲ کشور مقابل ما بودند، رژیم صهیونیستی ۱۱ سامانه پدافندی را به کار گرفتند، دشمن به التماس افتاد اما جمهوری اسلامی با اقتدار با اعلام علنی زد و ما پیروز میدان بودیم و شاخ دشمن شکسته شد.

کریمی بیان کرد: این صحنه‌ها تفسیر آیات قرآن مبنی بر نصرت و یاری خدا بود، این نظام پناهگاه و حرم امن الهی برای همه است و پیروزی حاصل شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: فروپاشی دشمن سرعت گرفته است. انزجار عمومی علیه دشمن شکل گرفته است و این‌ها نشانه پیروزی است.

وی با اشاره به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط کانادا خاطرنشان کرد: این مسئله به شوخی و جوک شبیه است و سپاه به فضل الهی و معنویت و تاسی از شهدا بلایی سردشمن آورده که دشمن از عصبانیت در حال سوختن است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =