فرمانده جدید سپاه فراهان معارفه شد

داود برات جانشین سابق سپاه آشتیان به‌جای سرهنگ نعمت‌اله نجفی بعنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان فراهان معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از «فراهان خبر»؛ آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان فراهان با حضور فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، مسئولین استانی و شهرستان امروز در فراهان برگزار شد.

حجت الاسلام سوری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه فراهان ضمن تبریک ایام دهه کرامت گفت: در حکمرانی دینی حضرت علی(ع) در مسئله حکمرانی در عهدنامه مالک اشتر می‌فرماید؛ «نیروهای مرزبان ما که امنیت را برقرار می‌کنند،، لشکریان خدا و زینت حاکمان و عزت دین هستند».

وی افزود: امنیت را مدیون جانفشانی این‌ سبزپوشان هستیم، رعیت و مردم قوام به واسطه این سرافرازان قوام پیدا می‌کند. سوری اظهارکرد: نیروهای مسلح بخصوص سپاه ویژگی‌هایی دارد که در دیگر نیروهای فرامرز وجود ندارد، برجستگی سپاه تنها به موشک نیست بلکه به سرمایه معنویت و جایگاه اجتماعی در میان مردم است.

امام جمعه فراهان گفت: نیروهای دشمن شجاعت و جسارت ما را ندارند، سربازان ما خطوط زیارت عاشورا قرائت می کنند، نیروهای مسلح ما بخصوص سپاه این سرمایه معنوی را دارند، مردم این نیرو مردمی و از خود می‌دانند و این ظرفیت در نیروهای خارج از کشور وجود ندارد و پاسداران باید قدردان این باشند.

وی افزود: از خدمات ارزشمند فرمانده سابق سپاه در شهرستان تقدیر کنیم که در شهرستان نه تنها به وظایف خود به عنوان نیروی تراز انقلابی عمل کردند بلکه خارج از وظایف ذاتی در حال خدمت به مردم و شهرستان بودند.

سوری ضمن عرض خیر مقدم به فرمانده جدید سپاه فراهان اظهار کرد: برای فرمانده جدید سپاه فراهان در منصب جدید آرزوی موفقیت داریم و آنچه وظیفه داریم در خدمت ایشان هستیم تا در این امر خطیر ایشان را یاری رسانیم.

طی مراسمی که امروز ۲۴ اردیبهشت در سالن دانشگاه آزاد فراهان برگزار شد، سرهنگ پاسدار داود برات جانشین سابق سپاه آشتیان بجای سرهنگ نعمت‌اله نجفی بعنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان فراهان معارفه شد.

سرهنگ نعمت‌اله نجفی که از شهریورماه سال ۱۳۹۹ فرماندهی سپاه شهرستان فراهان را برعهده داشت، اقدامات ارزشمندی را در طول خدمت خود انجام داده و تعاملات خوبی را با مسئولان و مردم داشته است.

فرمانده جدید سپاه فراهان معارفه شد

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =