پاکدامنی حضرت معصومه(س) الگوی زنان باشد

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: حضرت معصومه(س) عفیفه و پاکدامن بودند و یک الگوی کامل برای یک زن با هویت اسلامی است.

ولی‌الله بیاتی در گفتگو با «فراهان خبر» گفت: دین مبین اسلام نگاه ویژه به زنان و دختران دارد، در نگاه اسلام زن و دختر دارای منزلت و قداست خاصی است.

وی با بیان اینکه زنان وجودشان در خانواده مایه آرامش است، افزود: زن نقش والایی در حفظ کیان خانواده بر عهده دارد، آرامش و امنیت روانی که زن به خانواده می‌بخشد، بی‌نظیر و بی‌بدیل است.

بیاتی اظهار کرد: زنان و دختران نقشی مهمی در تربیت افراد جامعه دارند، مادر در خانواده فرزندی را تربیت می‌کند که در آینده وارد اجتماع می‌شود و در کنار این دختران از مادرانشان برای نقش مادری در آینده الگو‌برداری می‌کنند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مادران در تربیت نسل آینده گفت: مادران هر چه در مسیر آگاهی‌بخش و الگودهی نقش مادری به دختران خود تلاش کنند به نوعی تلاش در جهت سالم‌سازی جامعه است. 

وی با اشاره به اینکه حضرت معصومه(س) به عنوان الگوی زنان جامعه اسلامی گفت: حضرت معصومه(س) جایگاه رفیعی دارد و به سبب این جایگاه از مقام شفاعت شیعیان برخوردار است.

بیاتی اظهار کرد: حضرت معصومه(س) عفیفه و پاکدامن بودند و یک الگوی کامل برای یک زن با هویت اسلامی است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به الگوگیری زنان در حجاب اسلامی از حضرت معصومه(س) گفت: یکی از موضوعاتی که در دین اسلام به آن توجه شده است بحث حجاب برای زنان و دختران است.

وی افزود: در اسلام حفظ حجاب برای زنان و دختر ما یک مسئله شرعی است، اسلام هم حجاب را برای زنان الزامی دانسته و این برای حفظ حریم زنان است.

بیاتی اظهار کرد: از ابتدای انقلاب هم مقوله حجاب به عنوان یک ارزش تلقی شده است، زن در پوشش اسلامی جایگاه و منزلت بالاتری دارد و کمتر مورد تعرض قرار می‌گیرد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه اسلامی این پوشش را الزاما چادر یا مقنعه مشخص نکرده بلکه پوششی با رعایت شئونات اسلامی کفایت می‌کند اما چادر پوشش برتر برای زنان است.

وی گفت: اهمیت حجاب بر همه مشخص است، ارزش زن مانند طلای ناب است که باید در جای مطمئن نگه‌داری شود.

بیاتی افزود: حجاب شخصیت زن را به جامعه معرفی می‌کند و بی‌حجابی سبب می‌شود که اعتبار زن در جامعه خدشه دار شود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار دختران ما نشات گرفته از رفتار مادران‌‌شان است، اگر مادران برای حجاب ارزش قائل شوند، فرزندانشان هم الگو می‌گیرند.

وی با اشاره به اجرای طرح نور خاطر نشان کرد: امروز اگر نیروی انتظامی در همین راستا وارد میدان شده بخاطر اینکه برخی تحت تاثیر دشمن با ناهنجاری و برهنگی در جامعه ظاهر می‌شوند و جامعه اسلامی این را نمی‌پسند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =