تجمعات جهانی تسریع‌کننده نابودی رژیم صهیونیستی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان اینکه تجمعات جهانی تسریع‌کننده غده جهانی صهیونیست است، گفت: این تجمعات در سراسر دنیا سبب انزوای بیش از پیش رژیم صهیونیستی و عیان شدن چهره زشت رژیم کودک‌کش شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «فراهان خبر»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ماشاءالله عبدی امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه فراهان در مسجد جامع فرمهین گفت:  یک سنت از نبی‌خدا(ص) مدارا و تعامل و همراهی با مردم برای کار اعتقادی، دینی و فرهنگی است. مبنای کار اهل تقوا باید بر مبنای صبر باشد و در گرفتاری و مشکلات استقامت کند، دایره صبر و استقامت را باید توسعه داد.

عبدی اظهار کرد: در سال ۱۳۲۰ در زمان رضاخان پهلوی، متّنقین پس از جنگ جهانی دوم به ایران حمله کردند، رضاخان فرار کرد و مردم هم به دلیل نارضایتی همراهی نکردند و با بی‌کفایت در کشور، صبر و استقامت وجود نداشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه روح‌الله اظهار کرد: در دفاع از مشروطه، مبارزان ایستادگی کردند و مقابله کردند. صبر و استقامت در نظام‌جمهوری اسلامی با اسلام محمدی و رهبری ولی‌فقیه و حضور مردم خلاصه شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها متفاوت گفت: انقلاب اسلامی ایران ۴۵ سال با فراز و نشیب در نظام جهانی نوین قد علم کرده است. در عملیات صادق بر اقتدار این نظام افزوده شد.

عبدی افزود: با تصمیم ولی‌فقیه با اعلام علنی و آشکارا، عزم بر زدن دشمن شد. با عبور از ۱۲ مانع پهپادها گذشتند و ۲۲ کشور به کمک اسرائیل آمدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه روح‌الله گفت: پس از اینکه ۱۲ روز دشمن را در جنگ روانی قرار دادیم، عبور موشک‌ها از روی کلاهک‌ها اسرائیل‌ها طوری تنظیم شد که در نزدیکی ساختمان‌های رآکتور هسته‌ای بر سر پایگاه‌های نظامی صهیونیست فرود آمدند.

وی افزود: دشمن همه ظرفیت و توان خود را از موشک‌های ضد هوایی به کار گرفت اما ما ۲۰ درصد ظرفیت هوایی را پای کار آورد، این اقدام مقتدرانه سپاه همیشه در حمله موشکی و پهپادی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ و غرورآفرینی بود. 

وی با بیان اینکه تجمعات جهانی تسریع‌کننده غده جهانی صهیونیست است، گفت: این تجمعات در سراسر دنیا سبب انزوای بیش از پیش رژیم صهیونیستی و عیان شدن چهره زشت رژیم کودک‌کش شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام سوری گفت: حمکرانی ولی‌فقیه تمرینی برای پذیرش حکومت الهی امام زمان(ع) است.

وی افزود: سپاه از مجموعه‌هایی است که دغدغه فرامین ولی‌فقیه دارد یکی سپاه است، سپاه در تمامی عرصه‌های دفاع از نظام و ولایت و همچنین تمامیت ارضی کشور و امنیت، گام‌های مهمی را برداشته است.

 سوری با بیان اینکه سپاه به عنوان بازوان معنوی ولایت‌فقیه عمل می‌کند، اظهار کرد: رسالت مهم حرکت در مسیر معنویت در سپاه به عهده دفتر نمایندگی ولی‌فقیه است و همین معنویت سبب برجستگی نیروی سپاه نسبت به نیروهای فرامرزی شود.

امام جمعه فرمهین اظهار کرد: برای انجام وظایف و تکالیف یک طلبه و روحانی طبیعتا بقیه هم باید کمک‌کار باشند.

در پایان این مراسم حجتالاسلام اکبر قنبری به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فراهان معارفه شد و از زحمات حجت‌الاسلام قاسم طاهریان مسئول سابق دفتر نمایندگی سپاه فراهان تقدیر شد.

تجمعات جهانی تسریع‌کننده نابودی رژیم صهیونیستی است
تجمعات جهانی تسریع‌کننده نابودی رژیم صهیونیستی است
تجمعات جهانی تسریع‌کننده نابودی رژیم صهیونیستی است
تجمعات جهانی تسریع‌کننده نابودی رژیم صهیونیستی است
تجمعات جهانی تسریع‌کننده نابودی رژیم صهیونیستی است
تجمعات جهانی تسریع‌کننده نابودی رژیم صهیونیستی است

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 13 =