خدمتگزاری شهید رئیسی الگو دولتمردان باشد

امام جمعه فرمهین گفت: خدمتگزاری به‌عنوان میراث بزرگ دولت شهید رئیسی باید الگو برای دولتمردان باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «فراهان خبر»؛ حجت‌الاسلام محمد سوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فراهان با اشاره شهادت رئیس جمهور خدوم و همراهان صدیقش گفت: خدمتگزاری به عنوان میراث بزرگ دولت شهید رئیسی باید الگو برای دولتمردان باشد. 

وی افزود: این شهید بزرگ تصویر امیدبخش در جایگاه خدمت ارایه داده است و علاوه بر ویژگی‌های معنوی و اخلاقی، پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، بصیرت و حفظ مصالح نظام از ویژگی‌های ایشان بود.

سوری اظهار کرد: تدیّن، انقلابی‌بودن و کارآمدی سه مولفه مهم یک مدیر تراز انقلاب است. کسی که می‌خواهد رئیس جمهور باشد باید ولایت‌مدار، آمریکاستیز و میراث‌دار شهدای خدمت باشد.

امام جمعه فرمهین گفت: به فرموده رهبری؛ «هر جا مدیر انقلابی داشتیم کار پیش رفته است»، در این کشور مشکل غیرقابل حل نداریم، در زمان شهید رئیسی تحریم‌ها هم وجود داشت اما ایشان با کار و تلاش بی‌‌وقفه کارخانه‌های تعطیل را احیاء کرد.

وی افزود: در دولت انقلابی شهید رئیسی نگاه مدیریت عوض شد و یک نگاه اسلامی و انقلابی شد و رئیس جمهور خدوم در این دولت وعده‌های صادقی را به منصه‌ظهور گذاشت.

سوری اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی در دوره کوتاه تولیت آستان قدس با تغییر مسیر اداری آستان قدس به صراط مستقیم تحول خوبی ایجاد کرد.

امام جمعه فرمهین گفت: آیت‌الله رئیسی در دوران مسئولیت خود در قوه قضائیه حرمت دستگاه اداری را برگرداند و در مقابل با دانه‌درشت‌های فساد ایستاد.

وی افزود: ایشان در قوه مجریه با تلاش شبانه‌روزی قطار خدمت را در ریل قرار داد و یک مکتب در خدمت‌رسانی ایجاد کرد.

سوری اظهار کرد: انقلاب پیغمبر(ص) وابسته به شخص نبود، دین خدا هم وابسته به شخص نیست. ما ناراحت فقدان رئیس جمهور هستیم اما این انقلاب و این نظام مسیر خود را ادامه خواهد داد.

امام جمعه فرمهین با اشاره به آغاز کار مجلس سیزدهم گفت: مجلس عصاره ملت و ریل‌گذاری برای دولت است، در این برهه کار مجلس سخت‌تر است و کمک‌کار دولت باشد. باید اختلافات سیاسی را کنار گذاشته شود. مدیر خدمتگزار باید خدمت به دین و مردم را سرلوحه خود قرار دهد و انقلابی عمل کند.

وی خاطر نشان کرد: کسی که به مردم خدمت کند و گره‌گشای مردم باشد، سبب حسن عاقبت نصیب وی می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =