جمع آوری معتادان پر خطر در فراهان

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان از دستگيری 9 خرده فروش و جمع آوری 19 معتاد متجاهر در اجرای طرح آرامش در شهر در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید حسنی در گفتگو با «فراهان خبر»: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان فراهان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری و پلیس های تخصصی این شهرستان طرح آرامش در شهر را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: در اجرای این طرح بیش از یک کیلو انواع مواد مخدر و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه و ابزار آلات استعمال کشف و ۹ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۹ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

 حسنی با اشاره به اینکه در ماه گذشته با جمع‌آوری معتادان متجاهر افزایش ۲۷ درصدی را به همراه داشته است، اظهار کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی فراهان با اشاره به نقش اعتیاد در وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی گفت: اعتیاد در وقوع بسیاری از جرایم و آسیب‌ها از جمله سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارد لذا پاتوق معتادان یا خرده فروشان در محله‌، تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی شهروندان به ویژه جوانان عزیز بوده و نباید به آن بی‌تفاوت باشیم.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =