شهید رئیسی خروجی مکتب امام(ره) است

امام جمعه فرمهین با بیان اینکه مکتب امام(ره) انسان‌ساز است، افزود: هر کسی که بر مبنای سفارشات مکتب امام(ره) حرکت کند، رستگار می‌شود. خروجی مکتب امام(ره) شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت‌الله رئیسی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «فراهان خبر»؛ آئین عزاداری سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، شهدای ۱۵ خرداد و شهدای خدمت عصر امروز در مسجد جامع فرمهین برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سوری عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی رحمت‌الله گفت: مبنای حرکت امام(ره) بر اساس دستورات دین بود، امام خمینی(ره) یک مکتبی را برگرفته از دین مبین اسلام ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه مکتب امام(ره) انسان‌ساز است، افزود: هر کسی که بر مبنای سفارشات مکتب امام(ره) حرکت کند، رستگار می‌شود. خروجی مکتب امام(ره) شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت‌الله رئیسی می‌شود.

سوری اظهار کرد: مکتب امام راحل را اگر در زندگی پیاده کنیم، خروجی آن شهدای والامقام هستند، این انسان‌های متمایز تربیت یافته مکتب امام(ره) هستند.

امام جمعه فرمهین گفت: هر مکتبی برای پایه‌گذاری نیاز به مولفه‌هایی دارد، هر نظامی برای حرکت نیاز به ساختار، آرمان، تشکیلات و کارگزاران دارد.

وی اظهار کرد: آرمان مکتب امام(ره) برگرفته از خداوند متعال است که حکومت باید از آن صالحان باشد.

سوری گفت: در مکتب امام(ره) کارگزاران حکمرانی حکومت الهی همین شهدا هستند، مکتب امام(ره) ظلم ستیز است و در جهان اسلام حرفی برای گفتن دارد.

امام جمعه فرمهین افزود: در جهان امروزی در فضای که هر کسی دنبال منافع خود است، مکتب امام(ره) دفاع از مظلوم را به عنوان گفتمانی از ورق نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنیا آموخت.

وی خاطر نشان کرد: هر جا ظلم و ستمی در این دنیا به چشم می‌خورد رد پای آمریکای جنایتکار است، مقاومت در برابر ظالمان یک طریقه الهام گرفته از مکتب امام خمینی(ره) است که تا خشکاندن ریشه ظلم ادامه خواهد داشت.

سوری خاطر نشان کرد: مواضع و سلوک مقام معظم رهبری همان سیره و مکتب امام بزرگوار است و با تدابیر داهیانه ایشان کشتی انقلاب از موانع، فراز و نشیب‌ها به شرط عمل به وصیت‌های امام و شهدا و فرامین ایشان به سلامت عبور خواهد کرد.

در پایان شرکت کنندگان در این مراسم در سوگ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، شهدای قیام ۱۵ خرداد و شهدای خدمت به عزاداری پرداختند و در سوگ شهدا گریستند.

شهید رئیسی خروجی مکتب امام(ره) است
شهید رئیسی خروجی مکتب امام(ره) است
شهید رئیسی خروجی مکتب امام(ره) است
شهید رئیسی خروجی مکتب امام(ره) است

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + نه =