وعده‌های امام در حال تحقق است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: وعده‌های صادق حضرت امام(ره) در حال تحقق است و ما شاهد فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «فراهان خبر»؛ کارگاه گفتمان مکتب امام خمینی(ره) در دانشگاه آزاد اسلامی فراهان برگزار شد.

در این کارگاه داود برات با اشاره اینکه وعده‌های امام راحل یکی پس از دیگری در حال تحقق است، گفت: امام(ره) ۴۰ سال پیش اقتدار امروز کشور را پیش‌بینی کرده بود، پیشرفت‌های علمی و نظامی کشور، مرهون تفکر انقلابی حضرت امام خمینی(ره) است.

وی افزود: امام(ره) اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق و پیروزی ایران اسلامی، گفت: عملیات وعده صادق‌ تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام است.

برات اظهار کرد: وعده‌های صادق حضرت امام(ره) در حال تحقق است و ما شاهد فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی هستیم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان با اشاره به دستاوردهای عملیات وعده صادق افزود: مهمترین ویژگی‌های عملیات وعده صادق این بود که این عملیات اولین حمله مستقیم یک کشور به اسرائیل و بزرگترین حمله پهبادی و موشکی دنیا بود. 

وی افزود: وسیع بودن گستره عملیات شامل ۴۰ نقطه در ۲۳ استان کشور و همچنین بعد مسافت حمله، یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این عملیات بود که به دلیل سلطه‌ای که اسرائیل بر رسانه‌های دنیا دارد تقریبا به طور کامل سانسور شد.

برات اظهار کرد: اسرائیل امکان پاسخ به این عملیات را نداشته و نخواهد داشت چرا که اسرائیل در حال حاضر در بدترین وضعیت انزوای خود قرار دارد و مخالفت‌های داخلی و بین المللی هزینه بالایی که جنگ غزه برای اسرائیل در بر داشته توان جنگیدن طولانی مدت در جبهه جدید را از این رژیم جعلی سلب کرده است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان علاوه بر این موارد، مهم‌ترین چالش اسرائیل، محور مقاومت است که در صورتی که اسرائیل بخواهد حرکتی انجام دهد با پاسخ‌های جدی و متنوع این جبهه مواجه خواهد شد.

انتهای خبر/

وعده‌های امام در حال تحقق است

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 11 =