اربعین رزمایشی برای سربازی امام زمان(عج) است

امام جمعه فرمهین گفت: عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) با هر قدمی که در مراسم اربعین برمی‌دارند در در تعجیل ظهور حضرت حجت (عج) بسیار مؤثر است و این پیاده‌روی رزمایشی برای سربازی امام زمان(عج) است.

حجت‌الاسلام محمد سوری در گفتگو با «فراهان خبر» با اشاره به اهمیت زیارت اربعین گفت: اربعین زمینه‌ساز ظهور و یک رسانه قوی برای شناخت نهضت امام حسین(ع) به جهانیان و نمایش قدرت شیعه است.

وی ضمن دعوت مردم برای حضور در مراسم جاماندگان اربعین افزود: وقتی مؤمن با اخلاص به انجام کاری نیت کند اگر چه موفق به انجام آن کار نشود از ثواب آن بهره‌مند می‌شود، افرادی هم توفیق حضور در کربلا را نداشته‌اند، به نیت زیارت و پیاده‌روی اربعین در این مراسم حضور پیدا کنند و از ثواب زیارت اربعین بهره‌مند شوند.

سوری با بیان اینکه اربعین تجدید عهد و پیمان با امام زمان(عج) است، اظهار کرد: عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) با هر قدمی که در مراسم اربعین برمی‌دارند در در تعجیل ظهور حضرت حجت (عج) بسیار مؤثر است و این پیاده‌روی رزمایشی برای سربازی امام زمان(عج) است.

امام جمعه فرمهین گفت: حرکت مردمی مراسم جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان فراهان در چند نقطه به سوی امامزادگان واجب التعظیم شهرستان با حضور خیل عاشقان اباعبدالحسین(ع) برگزار می‌شود و در این مسیر پیاده‌روی موکب‌هایی دایر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم در شهر فرمهین از مزار شهدای گمنام به سمت امامزاده ذلف‌آباد برگزار و قرائت زیارت اربعین، مراسم عزاداری در جوار امامزاده ذلف‌آباد برگزار می‌شود.

اربعین رزمایشی برای سربازی امام زمان(عج) است

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + پانزده =