افتتاح ۵۱ پروژه هفته دولت در فراهان

فرماندار فراهان گفت: در هفته دولت ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

ابوالقاسم آقازیارتی در گفتگو با «فراهان خبر»؛ گفت: هفته دولت فرصتی برای تحقق اهداف دولت در جمهوری اسلامی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت گفت: این هفته بهانه‌ای است برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام، انقلاب و دولت‌ها در طول سال‌ است.

آقازیارتی اظهار کرد: بر اساس اهداف دین مبین اسلام و دولت باید برای تضمین کرامت دنیا و آخرت مردم تلاش و کوشش کرد.

فرماندار فراهان با توجه به اشاره به جایگاه خطیر مسئولیت گفت: شهید رجایی می‌فرماید؛ «جهنم جایی دارد که مساوی است با گناه ۳۶ میلیون انسان و آنجا جای من است…». مسئولیت‌ها امانتی در دست تک‌تک ما و باید بدانیم که تمام حرکات و رفتار ما تاثیر‌گذار بر کل جمعیت شهرستان بوده و بایستی پاسخگو باشیم.

 وی گفت: امسال در شرایطی هفته دولت را گرامی می‌داریم که رئیس جمهور دولت سیزدهم در بین ما نیست و یک شهیدی والامقام به شهیدان دولت اضافه شد، شهید رئیسی عزیز که از سوی شما مردم لقب «شهید خدمت» گرفته است.

آقازیارتی افزود: شروع دولت چهاردهم و دولت وفاق ملی مصادف با هفته دولت شد که این خود نیز از برکات نظام و انقلاب و از نعمات ولایت است.

فرماندار فراهان اظهار کرد: شخص رئیس جمهور بر مواردی همچون اجرای سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام و همچنین قانون برنامه هفتم تاکید دارند که بسیار مهم و ارزشمند است و امیدوارم در تحقق و عمل به آن موفق باشند.

 وی گفت: موفقیت دولت چهاردهم موفقیت نظام و موفقیت مردم است و رهبری معظم انقلاب هم بر موضوعاتی از جمله کمک و تلاش برای موفقیت دولت وفاق ملی، در میان مردم بودن، روحیه جهادی برای حل مشکلات، رعایت اولویت ها و تعامل ارکان کشور با هم را تاکید کردند.

آقازیارتی با اشاره به پروژه‌های عمرانی هفته دولت در شهرستان افزود: امروز شنبه ۱۰ شهریورماه با حضور استاندار مرکزی ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد و شروع عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌ها آغاز خواهد شد.

فرماندار فراهان گفت: در این پروژه‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای ۲۳۵ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

 وی با تشریح فعالیت‌های عمرانی افزود: امروز در شهرستان فراهان روستایی بالای ۲۰ خانوار که فاقد راه آسفالته باشد را نداریم و امروز با افتتاح محور ماستر _ گونه کار آسفالت راه‌های روستایی تکمیل می‌شود.

آقازیارتی با اشاره به انتقال آب از خط هفتیان به روستاهای فردقان و کسرآصف اظهار کرد: از جمله پروژهای ملی آبرسانی که بعد از ۱۰ سال با پیگیری مسئولان از جمله استاندار و نماینده حوزه انتخابیه به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار فراهان با توجه به اهمیت حوزه سلامت و بهداشت خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی دو واحد پد هوایی شهر فرمهین و شهر خنجین و همچنین اورژانس ۱۱۵ با مشارکت و همکاری شهرداری‌ها، شبکه بهداشت و درمان شروع می‌شود که تامین زمین این پروژه‌ها توسط کشاورزان و خیرین انجام شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − چهار =