آمیخته‌شدن علم و عمل در مسیر تولید

کارآفرین فراهانی به همراه دوستش که هر دو تحصیلات عالیه دارند با راه‌اندازی کارگاه تولید پوشاک توانستند علم و عمل را با هم پیوند بزنند تا ۲ نفر از ثمره کارشان اِرتزاق کنند.

به گزارش «فراهان خبر»؛ همراهی علم تا عمل در سال جهش تولید می‌تواند موجب تحول در اقتصاد و تولید و خودکفایی شود.

خانم نسرین ماستری فراهانی از کارآفرین فراهانی به همراه دوستش که هر دو تحصیلات عالیه دارند با راه‌اندازی کارگاه تولید پوشاک توانستند علم و عمل را با هم پیوند بزنند تا ۲ نفر از ثمره کارشان اِرتزاق کنند.

نسرین ماستری فراهانی در گفتگو با «فراهان خبر»؛ گفت: در سال ۱۴۰۰ این کارگاه را راه‌اندازی کردیم در حال حاضر۲ نفر مستقیم در این کارگاه مشغول کار هستیم.

وی افزود: قدم گذاشتن در راه تولید منجر به یک اقتصاد پویا، مقاوم و سالم می‌شود، در طول این مدت فعالیت در تولید پوشاک با بازار کار آشنا شدیم و پیشرفت خوبی داشتیم.

ماستری فراهانی با اشاره به خودباوری اظهار کرد: خودباوری مسیر زندگی را هموار خواهد کرد، کارآفرین در مسیر تولید راه پر تلاطمی را می‌پیماید اما در نهایت با اتکا به اراده، همت و علم طعم شیرین موفقیت را می‌چشد. 

کارآفرین فراهانی گفت: ابتدا تولید را با سه چرخ شروع کردیم و الان موفق شدیم تعداد چرخ‌ها را به هفت‌تا چرخ برسانیم. تولیدات ما با جنس‌های خوب و قیمت‌های مناسب است و تولید لباس فرم مدارس، لباس بیمارستان را انجام می‌دهیم.

وی گفت: حمایت از سرمایه‌های خرد و هدایت آن به سمت بازار سبب تسریع بخشیدن به رونق تولید است، تقاضایی که ما از مسئولین داریم، ایجاد بازار رقابتی بین تولیدکننده‌ها است.

ماستری فراهانی افزود: ملاک در قرارداد با تولیدکنندگان قیمت مناسب و کیفیت مناسب باشد نه اینکه تمام قراردادها با یک واحد تولیدی بسته شود.

ماستری فراهانی افزود: جهش تولید از مطالبات رهبری است. حمایت از واحدهای تولیدی کوچک، جهش تولید و رونق تولید را به دنبال خواهد داشت. 

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 1 =