برگزاری ۳۷ عنوان برنامه هفته دفاع‌مقدس در فراهان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: سپاه شهرستات فراهان با همکاری سایر ارگان ها و سازمان‌ها در طول این هفته ۳۷ عنوان برنامه را در دست اجرا دارد.

سرهنگ پاسدار داود برات در گفتگو با «فراهان خبر»؛ ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ۳۱ شهریور سال ۱۵ بود که حمله عراق و صدام ملعون به خاک کشور ما آغاز شد و حدود ۸ سال طول کشید.

وی افزود: طی این ۸ سال جنگ تحمیلی ما ۲۱۳ هزار شهید، ۱۴۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار اسیر و آزاده تقدیم انقلاب کردیم.

برات اظهار کرد: ۳۱ شهریور یادآور ایثار جانبازی‌ها و فداکاری های قهرمانانی است که درس مردانگی و عزت را از مکتب سیدالشهدا(ع) آموختند و در این مسیر تا پای جان ایستادند.

فرمانده سپاه شهرستان فراهان گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس، فرصت مغتنمی است تا ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه‌های سرداران دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل از رزمندگان ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی تجلیل و تکریم کنند.

وی افزود: سپاه ناحیه مقاومت بسیج فراهان با همکاری سایر ارگان ها و سازمان‌ها در طول این هفته ۳۷ عنوان برنامه را در دست اجرا دارد.

برات اظهار کرد: برگزاری ۱۲ برنامه آبروی محله، ۶ یادواره شهدای خانگی و سه یادواره شهدای بزرگ از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

فرمانده سپاه فراهان ضمن تشکر از برگزار‌ کنندگان اولین یادواره شهدای زن فراهان گفت: روز پنجشنبه ۲۹ شهریور این یادواره برگزار شد، یادواره شهدای کودک در ۹ مهرماه در شهر فرمهین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یادواره شهدای شهرستان ۵ مهر در روستای شیرین‌آباد برگزار خواهد شد و همچنین همایش پیشکسوتان دفاع مقدس چهارشنبه ۴ مهرماه بعد از نماز مغرب عشاء در مسجد قمربنی‌هاشم(ع) شهر فرمهین با سخنرانی سردار فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه برگزار خواهد شد.

برات اظهار کرد: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی دوشنبه ۲ مهر در پارک کوثر فرمهین به همراه رژه خودرویی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه فراهان با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی، مقاومتی و محرومیت‌زدایی گفت: برنامه ویزیت رایگان در این هفته توسط بسیج جامعه پزشکی اجرایی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شهید زین الدین فرمودند؛ «هر کس شهدا را در شب جمعه یاد کند شهدا هم او را در محضر امام حسین(ع) یاد خواهند کرد». ان‌شاءالله که بتونیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و شرمنده شهدا نباشیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =