ملت ایران اجازه فتنه‌انگیزی به دشمنان نخواهد داد/ علم همراه با معنویت مشعل هدایت بشریت است

دری نجف‌آبادی گفت: عده‌ای در این حادثه اخیر با آشوب، تخریب اموال و بیت‌المال و به شهادت رساندن نیروهای خدوم نظامی و انتظامی به دنبال تجزیه طلبی و اغتشاش ایران اسلامی هستند و خوشبختانه ملت ایران هوشیار است و اجازه فتنه انگیزی به دشمنان نخواهد داد.

به گزارش فراهان خبر به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم جشن عاطفه ها در آموزشگاه شاه صنمی اراک گفت: جشن عاطفه ها نماد زنده بودن نیکوکاری، ایثارگری و سبقت برای کسب خوبی ها در جامعه است و در سال تحصیلی جدید همه باید با قدرت و آمادگی بیشتر برای رشد و شکوفایی مدارس و مراکز آموزشی تلاش کنند.

دری نجف آبادی اظهار کرد: همزمانی بهار آموزش و پرورش با ماه ربیع الاول و هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای بهره گیری از فیوضات معنوی این ایام است و دفاع مقدس گنجینه گران بها برای حرکت موفق کشور در آینده و فتح قله های بلند است.

ملت ایران اجازه فتنه انگیزی به دشمنان نخواهد داد

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته حادثه تلخ فوت خانم مهسا امینی کام مسئولین کشور را تلخ کرده و همه در تلاش هستند علت این حادثه ناگوار مشخص شود و عزم راسخ و اراده کافی برای برخورد قاطع با علل و عوامل این حادثه وجود دارد و البته باید هوشیار بود دشمن از این حوادث سوء استفاده نکند.

امام جمعه اراک بیان کرد: دشمنان در طول انقلاب اسلامی همواره به بهانه های مختلف دنبال توطئه و فتنه انگیزی علیه ملت ایران هستند و جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا به دنبال آشوب های خیابانی در کشور هستند و می خواهند از جوانان و نوجوانان سوء استفاده کنند.

دری نجف آبادی افزود: عده ای در این حادثه اخیر با آشوب، تخریب اموال و بیت المال و به شهادت رساندن نیروهای خدوم نظامی و انتظامی به دنبال تجزیه طلبی و اغتشاش ایران اسلامی هستند و خوشبختانه ملت ایران هوشیار است و اجازه فتنه انگیزی به دشمنان نخواهد داد.

کمک ۲ میلیاردی مردم خیراندیش استان مرکزی در جشن عاطفه ها

وی ادامه داد: کمک ۲ میلیاردی مردم خیراندیش استان مرکزی در جشن عاطفه ها نشان از زنده بودن فرهنگ مومنانه در بین مردم استان است و خوشبختانه این استان همواره در اقدامات مومنانه و کمک به نیازمندان خوش درخشیده و عملکرد ماندگاری از خود برجای گذاشته است و فرهنگ مومنانه و نیکوکاری همواره باید در جامعه زنده و پویا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دانش آموزان نسل افتخارآفرین هستند و همه باید تلاش کنیم این میوه ها با بهترین کیفیت رشد و تربیت شوند و نباید اجازه دهیم آفت ها و موانع برای تربیت این عزیزان مشکلاتی ایجاد کنند و مانع نقش آفرینی آنها در پیشرفت کشور شوند.

امام جمعه اراک بیان کرد: دانش آموزان سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی و خانواده ها هستند و توجه به تربیت و پرورش صحیح و اسلامی فرزندان از الزامات مهم گام دوم انقلاب است.

استان مرکزی در گام دوم انقلاب باید برای فتح قله های بلند پیشگام و پیشتاز باشد

دری نجف آبادی گفت: تقویت و ترویج فرهنگ ولایتمداری، روحیه جهادی و انقلابی برای فتح قله های بلند یک ضرورت مهم است و استان مرکزی که استان امامین انقلاب و شهدای پرافتخار است در تاریخ همواره حماسه آفرین بوده و در گام دوم انقلاب باید برای فتح قله های بلند پیشگام و پیشتاز باشد.

وی یادآور شد: در سایه همت های جهادی و تلاش شبانه روزی مشکلات مرتفع خواهد شد و می توان با الگوگیری از حماسه ها و تجربیات گذشته در انقلاب همچون دفاع مقدس بزرگترین موفقیت ها را کسب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: فرزندان غیور ایران اسلامی با همت جهادی و علم با عمل استعدادها و توانمندی ها را پای کار بیاورند و برای پیشرفت کشور نقش آفرینی کنند و ایران اسلامی کشور انسان های فرهیخته و فاتحان قله های بلند است و نسل جدید باید با الگوگیری از آنها خود را برای ساختن ایرانی قوی در همه ابعاد آماده کند.

علم همراه با معنویت مشعل هدایت بشریت است

امام جمعه اراک اضافه کرد:علم بدون عمل، تربیت، اخلاق و پشتوانه های معنوی ارزش نخواهد داشت و انقلاب اسلامی با معنویت به دستاوردهای بزرگ دست پیدا کرده و معنویت از الزامات پیشرفت در گام دوم است و امروز حل مشکلات کشور در عرصه های مختلف از مسیر معنویت و علم متکی به ایمان و خانواده رفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علم همراه با معنویت مشعل هدایت بشریت است و جامعه اسلامی به وجود دانش آموزان و علم آموزان افتخار می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هفده =