برگزاری همایش ادبی «نبی‌الرحمه» در فراهان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فراهان از برگزاری همایش ادبی «نبی الرحمه» در فراهان خبر داد.

مجید بختیاری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فراهان در گفتگو با فراهان‌خبر گفت: شکل گیری هفته وحدت یکی از ابتکارات انقلاب اسلامی است و این هفته وحدت فرصتی مغتنم برای عرض ارادت به ساحت نورانی پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) است.

وی با بیان اینکه با استفاده از حقیقت هنر می‌توانیم حقیقت اسلام را به گوش همگان برسانیم، افزود: هنرمندان ما با باور عمیق خود می‌توانند حقیقت اسلام را در جهان اسلام نشر دهند. اگر هنر، علم و معرفت در کنار هم قرار گیرند، ابزاری برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

بختیاری با بیان اینکه هنر معمار انقلاب را در نامگذاری هفته وحدت دانست، اظهارکرد: این رویکرد امام راحل برای همبستگی مسلمانان بود و همه وظیفه داریم وحدت بین مسلمانان را حفظ کنیم و در سایه امامت و ولایت و زیر علم جمهوری اسلامی صراط مستقیم را بپیماییم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فراهان به همت انجمن ادبی «هوای تازه» و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فراهان، مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان و شهرداری و شورای اسلامی شهر فرمهین همایش ادبی «نبی‌الرحمه» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ وحدت اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های هنر و ادب را ضروری دانست، افزود: به مناسبت هفته وحدت، همایش ادبی نبی الرحمه با حضور انجمن های ادبی شهرستان های فراهان، اراک، تفرش و آشتیان در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در روز یکشنبه نهم مهرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

بختیاری خاطرنشان کرد: اجرای برنامه هایی چون گروه های موسیقی، تئاتر خیابانی، مولودی خوانی و مسابقه از جمله برنامه های جانبی این همایش می‌باشد و شرکت برای عموم شهروندان آزاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + سیزده =