نگاه انقلاب به زن همراه با‌کرامت است

فرماندار فراهان گفت: در انقلاب به زن به‌عنوان یک عنصر با عظمت و با کرامت نگریسته شده و به نقش زنان در عرصه های مختلف از جمله سیاسی، اجتماعی ، تربیتی، ورزشی، آموزش و...بصورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «فراهان خبر»؛ مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران در روستای فردقان با حضور مسئولان شهرستان و اهالی روستا برگزار شد.
آقازیارتی در این مراسم ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ۵۷ ملت ایران یک انقلاب معنوی بود که اهداف مهم و خصوصیات منحصر بفردی داشت.
وی افزود: کسب دستاورد‌ها و موفقیت انقلاب ماحصل تلاش و جانفشانی ملت بود و حفظ این انقلاب از به وجود آوردنش سخت‌تر و دشوارتر است.
فرماندار فراهان اظهارکرد: یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب در حوزه زنان بود، ارتقای جایگاه آنان در زمینه و جایگاه‌های مختلف از جمله اجتماعی، علمی، فرهنگی و… غیرقابل انکار است.
وی گفت: با بررسی اجمالی در خصوص وضعیت زنان قبل از اسلام، دوران اسلام، رژیم پهلوی و دوران بعد از انقلاب اسلامی به‌وضوح مشخص است که در انقلاب به زن به‌عنوان یک عنصر با عظمت و با کرامت نگریسته شده و به نقش زنان در عرصه‌های مختلف از جمله سیاسی، اجتماعی، تربیتی، ورزشی، آموزش و… بصورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است به‌گونه‌ای که آمار‌ها به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

آقازیارتی با اشاره به انتخابات خاطرنشان کرد: به تعبیر امام راحل مجلس در رأس امور است، مجلسی که نمایندگانش با مشارکت حداکثری مردم انتخاب شود، قطعاً این مردم با‌بصیرت این چنین اقدام خواهند کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + شش =