با مشارکت حداکثری در انتخابات برگ زرین دیگری ورق می‌خورد

فرماندار فراهان با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری افزود: ملتی که در ۲۲ بهمن پایبندی خود را به رهبری و نظام ثابت کردند در ۱۱ اسفندماه در انتخابات شرکت می‌کند و برگ زرینی دیگر در تاریخ ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

ابوالقاسم آقازیارتی در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مردم ایران پس از انقلاب اسلامی در همه ادوار انتخابات با حضور حداکثری در انتخابات پایبندی و حمایت خود را از آرمان های امام(ره) و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب شاه برای ملت ایران توسط بیگانگان و آمریکا و انگلیس بود. امام(ره) با پشتیبانی مردم دست این اجانب را از ایران کوتاه کرد و در ۱۲ بهمن ۵۷ امام(ره) فرمود؛ «من به پشتیبانی این ملت دولت تعیین می کنم» و این نظام به معنای واقعی تحقق پیدا کرد.

فرماندار فراهان گفت: به کوری چشم دشمنان، انتخابات دد صحت و سلامت در طی این ۴۵ سال برگزار شده و مردم‌سالاری دینی به منصه ظهور رسید.

وی افزود: انتخابات مظهر انگیزه و اراده یک ملت است و افتخار ما این است که سرنوشت‌مان را خود ما تعیین می‌کنیم. دشمن آن سوی مرزها با تخریب ذهن جوانان و با القای یاس و ناامیدی به دنبال آن است که مردم دست از نظام و انقلاب بردارند اما کور خوانده و این مردم در صحنه همواره پشتیبان نظام و ولایت هستند.

فرماندار فراهان گفت: دشمنانی که دل‌شان به حال ملت می‌سوزد و اشک تمساح می‌ریزند، کسانی هستند که ۸ سال دفاع مقدس را به ما تحمیل کردند.

وی با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری افزود: ملتی که در ۲۲ بهمن پایبندی خود را به رهبری و نظام ثابت کردند در ۱۱ اسفندماه در انتخابات شرکت می‌کند و برگ زرینی دیگر در تاریخ ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

فرماندار فراهان گفت: امروز میدان جهاد دفاع از حریم امنیت در شهرستان ها و تک تک روستاها به دست ما و حضور در پای صندوق رای است.

وی افزود: اگر انتخاب نکنیم دیگران برای ما انتخاب می‌کنند، پس همه باهم برای اعتلای ایران و پیشرفت ایران در سرنوشت خود مشارکت کنید.

فرماندار فراهان گفت: بر اساس تکلیف به نیت یک شهید در پای صندوق حضور پیدا کنیم و نامزد اصلح خود را انتخاب کنیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =