روز قدس سبب بیداری ملت‌ها شد

امام جمعه فراهان گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس را دست کم نگیرید، حضور مردم در دفاع از غزه قوت قلب برای مردم فلسطین و بیداری ملت‌ها شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «فراهان خبر»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فراهان گفت: از حضور بابصیرت مردم فراهان در راهپیمایی روز قدس تشکر می‌کنیم، حضور شما در این راهپیمایی موجب قوت قلب مردم غزه است.

وی افزود: قوم یهود تنها قوم فتنه‌گر است و قومی که مورد لعن خدا قرار گرفته است و در طول تاریخ این قوم به عنوان دشمن بشریت بوده است و افکار شوم در ذهن می‌پروراند.

امام جمعه فراهان بیان کرد: اولین هدف قوم یهود رسیدن به کشور مستقل است و قریب به ۷۶ سال است که این رژیم ظلم و ستم در فلسطین را مرتکب می‌شود.

وی گفت: سران سفاک آمریکا و رژیم صهیونیستی از این مسئله به عنوان خاورمیانه جدید نام می‌برند و هدف فقط فلسطین نیست.

سوری افزود: دو مثلث و ستاره در پرچم اسرائیل یعنی شش گوشه جهان در اختیار و سیطره صهیونیست است و این‌ها حاکم بر جهان هستند.

سوری افزود: هدف صهیونیست این است که مسلمانی در زمین نباشد و با این هدف برنامه‌های خود را پیش می‌برد.

امام جمعه فراهان اظهار کرد: اولین پیمان کن دیوید صلح بین اعراب و اسرائیل بود که به صلح بین مصر و اسرائیل انجامید.

وی گفت طوفان انقلاب اسلامی هم توطئه‌های یهود را نقش برآب کرد، این انقلاب به برکت خون شهدا و رشادت امام معادلات رژیم صهیونیستی را بهم زد و ایران حامی اصلی مظلومان، نقشه آنها را خنثی کرد.

سوری گفت: بر اساس بیان خودش که رژیم جعلی و آمریکا به دنبال حذف فلسطین از نقشه جهان بودند اما با بصیرت امام خمینی(ره) توطئه آن‌ها نقش برآب شد.

امام جمعه فراهان افزود: حمایت از فلسطین حمایت همه مسلمانان جهان است، اگر با رژیم کودک‌کش و دشمن انسانیت کاری نداشته باشیم، آن‌ها ما را رها نمی‌کنند.

وی اظهار کرد: سرداران ما را در سوریه که به دعوت خود سوریه در این کشور حضور داشتند توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و به کشور ما تعرض کردند.

سوری خطاب به مردم فراهان گفت: این حضور را دست کم نگیرید، حضور مردم در دفاع از غزه قوت قلب برای مردم فلسطین و بیداری ملت‌ها خواهد شد.

امام جمعه فراهان با بیان اینکه حضور شما سبب بیداری سایر مردم جهان است، گفت: این مطالبه‌گری و دفاع از مظلوم باعث خواهد شد که مردم سایر مسلمانان بیدار شوند و حاکمان بی‌خاصیت خود را هم از خواب غفلت بیدار کنند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در حال غرق‌شدن است و به هر شاخه خشکیده چنگ می‌زند.

سوری اظهارکرد: همگان ظلم و ستم وارد شده بر مردم غزه را هم مشاهده می‌کنند و مسلمانان به فرموده مولا امیرالمومنین(ع) باید از این همه تعرض باید دق کند.

 امام جمعه فراهان افزود: رژیم کودک‌کش این جنایات را برای حفظ جایگاه خودش مرتکب می‌شود و سرداران ما را به شهادت می‌رساند و به فرموده رهبری به وقت پاسخ این یاوه‌گویی‌ها داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن وحشی است و باید این پاسخ سریع باشد و فضا از آن‌ها گرفته شود و پاسخ ایران به این مسئله خواب از آن‌ها گرفته شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 6 =