برای بهره‌مندی مردم از خدمات مطلوب قضائی تلاش می‌کنیم

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: تلاش ما بهره‌برداری مردم از خدمات مطلوب قضائی است تا همکاران قضائی و اداری نیز در شرایط و فضای مناسبی به مردم خدمات‌رسانی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «فراهان خبر»؛ حجت الاسلام والمسلمین سعید جزائی در جریان سفر یک روزه به شهرستان فراهان و در دیدار با قضات این دادگستری فراهان گفت: سند تحول و تعالی قضائی نویدبخش آن است که در سال‌های آینده می‌توان بخش زیادی از انتظارات و توقعات مردم را به نحو احسن اجرایی کرد.

 وی با اشاره به اینکه شهرستان فراهان دارای مردمی فکور و فرهیخته است، افزود: تلاش ما بهره‌برداری مردم از خدمات مطلوب قضائی است تا همکاران قضائی و اداری نیز در شرایط و فضای مناسبی به مردم خدمات‌رسانی کنند.

 جزائی تاکید کرد: روحیه جهادی در دستگاه قضائی در عمل وجود دارد و تلاش‌های فراوانی در مسیر رضایت مندی مردم صورت می‌گیرد. موجب افتخار است که نیروهای جوان دستگاه قضائی کارآمد هستند و از نظر علمی و تجربی در جایگاه بالایی قرار دارند.

 رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: ورودی بالای پرونده به دستگاه قضایی بسیار قضات و کارکنان دادگستری را می آزارد و کاهش ورودی چیزی است که با کمک دیگر دستگاه ها و با توجه به مقوله پیشگیری از وقوع جرم باید محقق شود و راه دیگری نخواهد داشت تا این دستگاه بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پرونده‌ها رسیدگی کند.

  حضور در گلزار مطهر شهدای شهرستان فراهان، گلباران قبور مطهر شهدای والامقام، دیدار با امام جمعه، نشست مشترک با قضات دادگستری فراهان و بازدید از شورای حل اختلاف از دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل و هیأت ارشد قضایی استان به شهرستان فراهان بود.

برای بهره‌مندی مردم از خدمات قضائی تلاش می‌کنیم
برای بهره‌مندی مردم از خدمات قضائی تلاش می‌کنیم
برای بهره‌مندی مردم از خدمات قضائی تلاش می‌کنیم

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نه =