چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

امروز هم ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در وزارت کشور ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«فراهان خبر»؛ چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز سیزدهم خرداد در ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

تاکنون آقایان سعید جلیلی، علی لاریجانی، عبدالناصر همتی، مصطفی کواکبیان، محمد خوش‌چهره، قدرتعلی حشمتیان، محمدرضا صباغیان، محمود احمدی بیغش، عباس مقتدایی، سیداحمد رسولی‌نژاد، مسعود پزشکیان، علیرضا زاکانی، وحید حقانیان، فداحسین مالکی، حبیب‌الله دهمرده، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی و خانم زهره الهیان در انتخابات ثبت‌نام قطعی کرده‌اند.

فردا آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان ریاست‌جمهوری است و پس از آن، شورای نگهبان به مدت یک هفته وارد فرایند بررسی صلاحیت‌ها خواهد شد. انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری نیز پس از فرجه دو هفته‌ای تبلیغات نامزدها، در روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

وزیر ارشاد در انتخابات ثبت‌نام کرد

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرد.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و میثم نیلی برادر داماد شهید رئیسی، او را در ستاد انتخابات همراهی کردند.

اسماعیلی متولد سال ۱۳۵۴ در کبودر آهنگ است و دارای دکترای علوم سیاسی است. او در سال ۱۴۰۰ به‌عنوان وزیر فرهنگ پیشنهادی دولت سیزدهم توسط شهید رئیسی به مجلس معرفی شد و با ۱۸۱ رای موافق و ۷۷ رای مخالف برای تصدی این سمت در دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد. 

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری
ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

زریبافان هم کاندیدای انتخابات شد

مسعود زریبافان معاون احمدی‌نژاد  امروز دومین داوطلبی بود که به وزارت کشور آمد. علی‌آبادی رییس سابق سازمان تربیت بدنی او را در ثبت‌نام انتخابات همراهی می‌کرد.

زریبافان سال ۱۳۳۶ در تهران متولد شده است. او مهندس عمران است و سابقه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در کارنامه او به چشم می‌خورد. 

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

از ثبت‌نام احمدی‌نژاد در انتخابات بی‌خبرم!

خبرنگار باشگاه خبرنگاران در حاشیه ثبت‌نام زیبافان از علی‌آبادی درباره حضور احمدی‌نژاد در رقابتهای انتخاباتی سوال کرد که وی اظهار بی اطلاعی کرد و گفت خبر ندارم!

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

افشارزاده هم آمد

سرتیپ حسین افشارزاده آجودان ریاست‌جمهوری در دولت‌های نهم و دهم نیز امروز پا به رقابتهای ریاست جمهوری گذاشت و اسم خود را در میان داوطلبان انتخابات ثبت کرد.

حضور نماینده ادوار مجلس در رقابتهای انتخاباتی

حسینعلی قاسم‌زاده نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی هم داوطلب دیگری است که امروز به خیابان فاطمی آمد.

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

 

ثبت‌نام احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری 

 محمود احمدی‌نژاد هم برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات شد. احمدی‌نژاد را در ستاد انتخابات شیخ‌الاسلام، مرتضی تمدن، ثمره هاشمی و علیرضابیگی همراهی کردند. با حضور او تعداد کاندیدا‌های انتخابات به ۲۲ نفر رسید.

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

باشگاه خبرنگاران جوان 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 10 =